Wekelijkse Lessen

Dinsdag 19.00 – 20.00 uur Kungfu Fit

Ji Wu Dao introduceert: Kungfu Fit! Een uitdaging voor lichaam en geest. Kungfu Fit is een op Chinese vechtsport gebaseerde fitnesstraining. We combineren oefeningen uit Taiji, Kungfu en Sanda (Chinees Kickboxen). Ervaar een andere manier om kracht, lenigheid en ontspanning op te bouwen.
Door Anke van Hartevelt. Voor meer informatie en aanmelden: www.jiwudao.nl

Dinsdag 20.15 – 21.15 uur Taiji

Taiji Quan is een Chinese bewegingskunst waarin mentale en fysieke ontspanning, balans en kracht centraal staan.. Regelmatige beoefening van Taiji kan helpen bloedcirculatie en lichaamshouding te verbeteren en het verschaft een middel om anders om te gaan met werk- of privé spanningen. Maak kennis met deze Chinese bewegingsleer voor gezondheid,ontspanning en zelfverdediging.
Door Anke van Hartevelt. Voor meer informatie en aanmelden: www.jiwudao.nl

Woensdag 19.00 – 20.30 uur Meditatie

Start in september.
Wekelijks op woensdagavond, met uitzondering van de schoolvakanties.
Door Joke. Meer info volgt.

Vrijdag 11.30 – 12.30 uur Meditatie & Mindfulness

Start in september.
Eenvoudige, simpele tools om rust en balans te vinden in lichaam en geest. Praktisch toe te passen op het werk, studie, thuis en vrije tijd. We starten met een korte warming up om de energie en souplesse in het lichaam op gang te brengen. Aansluitend bouwen we het ‘leren’ mediteren op.
Geschikt voor iedereen.
Door Désirée Bourgonje. Voor meer informatie en aanmelden: https://www.wvozorg.nl/samen-op-stap

Vrijdag 13.00 – 14.00 uur TAO Yin Yoga

Start in september.
Tao Yin ( Chinese) Yoga is een combinatie van eenvoudige ( Tao ) oefeningen en meditaties.
Bedoeld voor het ontspannen en versterken van o.a. de lange rugspieren ( Psoas) en het bekkengebied. Gebaseerd op het Oosterse 5 elementen systeem ( Taoïstisch). Zittend, liggend en soms staand.
Rustig en met zachte aandacht ademen we eventuele spanningen los zodat de energie weer kan gaan stromen. Afvalstoffen die vrijkomen voeren we op verschillende manieren af. Het resultaat is een diepe ontspanning, dichterbij jezelf, ruimte in het bekken en rug met meer ‘gevoelsbewustzijn’ in het lichaam. Geschikt voor iedereen.
Door Désirée Bourgonje. Voor meer informatie en aanmelden: https://www.wvozorg.nl/samen-op-stap